Retourbeleid webshop
Wij hopen dat je blij bent met jouw nieuwe item of outfit!
Wil je het artikel toch retourneren, geen probleem! Bij ILSE Hoofddorp hanteren wij een duurzaam beleid. Dit betekent dat een pakketje retour sturen per post niet gratis is….waarom niet? ILSE Hoofddorp is een boutique en geen keten. Op voorhand helpen we je graag om de juiste maat en pasvorm voor jou te zoeken. Contact ons even via welk kanaal jouw voorkeur heeft (bellen, facetimen, mailen…) zo voorkomen we retouren wat voor beide partijen gunstig is. Valt het artikel toch tegen en wil je het retourneren volg dan de volgende stappen:
Retourzendingen
Zorg ervoor dat het te retourneren artikel nog voorzien is van de originele labels en het liefste in de oorspronkelijke verpakking. Artikelen worden echter niet geaccepteerd:
- als ze gedragen en/of gewassen zijn;
- beschadigd zijn of wanneer je zelf geprobeerd hebt de beschadiging te herstellen;
- als je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd;
- items uit de sale van 70%.
We adviseren je om het pakketje aangetekend te retourneren zodat het pakket traceerbaar is met een track & trace code.
Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling maximaal 14 dagen om een artikel te ruilen voor een andere maat/kleur of om de terugbetaling ervan aan te vragen door het bij een PostNL servicepunt af te geven. Wil je een ander artikel, contact ons dan gewoon even. Dit is het makkelijkste op 023-7370078
Wij zouden het fijn vinden als je als volgt te werk zou willen gaan:
- Meld je retour of ruiling binnen 14 dagen aan na ontvangst via ons Retourportaal
- Stuur je pakketje hierna binnen 14 dagen retour.
Retourneren kan op 2 manieren.
Per post (voor eigen kosten):
- MAAK JE PAKKET KLAAR MET HET AFLEVERINGSBEWIJS
Pak de artikelen goed en veilig in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het retourlabel erbij. Het is belangrijk dat je in dit document aangeeft of je een andere maat/kleur nodig hebt of de artikelen wilt retourneren. - PLAK HET RETOURLABEL OP EEN ZICHTBARE PLEK VAN HET PAKKET
Op deze pagina vind je de link naar het retourportaal. Hier kun je een retourlabel aanmaken. Als je het dit niet kunt vinden, neem dan contact op met de winkel. 023-7370078 - VERZENDEN
Ga hiervoor naar een lokaal post servicepunt (een postkantoor of pakketpunt) en verstuur je pakket. De vervoerder is afhankelijk van je locatie. Deze wordt in het retourportaal aangegeven.Zodra het product in de winkel is ontvangen en is goedgekeurd zal de maat/kleur zo snel mogelijk geruild worden of de terugbetaling geregeld worden.
Retourneren in ons filiaal (kosteloos)
Je hebt 14 dagen (na ontvangst of na afhaaldatum) de tijd om het artikel kosteloos in de winkel te retourneren. Het artikel wordt gecontroleerd en indien het artikel aan alle voorwaarden voldoet gaan wij over op terugbetaling. Houd er rekening mee dat de terugbetaling gebeurt met dezelfde betaalmethode als die bij de aankoop is gebruikt of u ontvangt een tegoedbon.